/
/
Zabezpieczenie konta telefonicznego

Zabezpieczenie konta telefonicznego

Ustaw limit stawki na połączenia

Ustawienie limitu stawki pozwoli określić do jakiej kwoty mogą być realizowane połączenia. Wszystkie droższe połączenia będą wtedy blokowane.

W celu ustawienia limitu na droższe połączenia zaloguj się do swojego profilu i z menu wybierz „Konta telefoniczne”. Następnie na każdym koncie możesz zmienić ustawienia „Limitu stawki”. Należy podać kwotę brutto za minutę połączenia, np. 1 (zł). Wszystkie droższe połączenia będą automatycznie blokowane.

Limit stawki

Jeżeli chcesz zwiększyć limit statwki na połączenia, wówczas wymagane będzie potwierdzenie kodem SMSowym.

Jak wprowadzić autoryzację SMS?
1. Zaloguj się do swojego profilu poprzez stronę internetową: https://www.halonet.pl/panel/
2. Z zakładki „Mój profil” wybierz „Numer potwierdzeń GSM”
3. Wpisz numer komórkowy, na który chcesz aby przychodziły kody autoryzacyjne, a następnie zatwierdź.
4. Na wskazny numer GSM zostanie przesłany kod autoryzacyjny, który należy wpisać, aby zakończyć autoryzację.

Używaj trudnych do odgadnięcia haseł

Rejestrując się w HaloNet wpisujesz nazwę i hasło do profilu, czyli dane, którymi będziesz później logował się na stronie internetowej HaloNet do swojego profilu. Podczas tej rejestracji zakładane jest automatycznie konto telefoniczne o tej samej nazwie i haśle. Dane konta telefonicznego podajesz podczas konfiguracji sprzętu VoIP lub komunikatora.

W celu zabezpieczenia swojego konta telefonicznego nie używaj łatwych haseł (np. popularne wyrazy lub nazwy). Trudne do odgadnięcia hasło powinno składać się z przynajmniej 8 znaków, małych i dużych liter oraz cyfr. Hasło do konta telefonicznego można zmienić po zalogowaniu się do swojego profilu, z menu wybierając „Konta telefoniczne”. Należy przy tym pamiętać, że będziesz wtedy miał inne hasło do profilu (służące do logowania na stronę HaloNet), a inne do konta telefonicznego (służące do konfiguracji sprzętu lub komunikatora).

Nie udostępniaj danych do swojego konta i profilu

Podanie nazwy i hasła innej osobie lub pozostawienie tych danych w dostępnym miejscu może spowodować wykorzystanie Twojego konta do przeprowadzania rozmów telefonicznych. Znając Twoje dane do konta telefonicznego (nazwa i hasło) można skonfigurować jakikolwiek sprzęt VoIP i wykonywać połączenia na Twój koszt.