Telefon IP to urządzenie, które podłącza się bezpośrednio do Internetu. Pozwala na prowadzenie rozmów telefonicznych bez konieczności włączania komputera.
Uwaga
Prosimy zwrócić uwagę na poprawnie wpisaną nazwę konta telefonicznego i hasło (domyślnie takie same jak nazwa profilu).
Uwaga! Nazwa i hasło profilu nie muszą być takie same jak nazwa i hasło konta telefonicznego. W celu zmiany hasła do konta telefonicznego lub dodania nowego konta, zaloguj się do swojego profilu i przejdź do zakładki "Konta telefoniczne".
Uwaga! Nazwa i hasło profilu nie muszą być takie same jak nazwa i hasło konta telefonicznego. W celu zmiany hasła do konta telefonicznego lub dodania nowego konta, zaloguj się do swojego profilu i przejdź do zakładki "Konta telefoniczne".
Cisco
Automatyczna konfiguracja – telefony Cisco same pobierają odpowiednie ustawienia, w tym nazwę i hasło konta telefonicznego .