Bramka VoIP
Bramka VoIP zapewnia lepszą jakość rozmów niż komunikator. Jest również wygodnym rozwiązaniem działającym niezależnie od włączonego komputera. Rozmowy przeprowadza się przez zwykły, tradycyjny telefon podłączony do bramki, którą podłącza się z kolei do sieci Internet.
Plusy:
- dobra jakość rozmów internetowych
- niezależność od komputera lub laptopa
- oszczędność energii
- konieczność posiadania zwykłego telefonu analogowego
- koszt zakupu
- Zapytaj swojego dostawcę Internetu czy możesz ją bez problemów podłączyć.
- Bramka powinna obsługiwać protokół SIP.
- Jeśli bramka nie ma wbudowanego routera lub switcha, powinieneś zaopatrzyć się w te urządzenia pozwalające rozdzielić łącze internetowe. Aby sprawdzić jakie urządzenie możesz użyć do podłączenia tego typu bramki skontaktuj się ze swoim dostawcą Internetu.
Kliknij w okno poniżej i zobacz schemat działania
Opis działania bramek Cisco:
Bramka Cisco PAP2T
- możliwość podłączenia 1 telefonu analogowego
» Zobacz schemat działania
Bramka Cisco SPA2102
- możliwość podłączenia 2 telefonów analogowych
- wbudowany router pozwalający podłączyć do Internetu inne urządzenie, np. komputer
» Zobacz schemat działania
Bramka Cisco SPA3102
- możliwość podłączenia 1 telefonu analogowego
- możliwość odbierania i wykonywania połączeń zarówno przez telefonię internetową, jak i przez tradycyjnego operatora, np. TP S.A.
» Zobacz schemat działania
» Bramki VoIP - kupuję