Cennik wirtualnej centrali

Wszystkie ceny podane na niniejszej stronie, są cenami netto, do których należy doliczyć obowiązujący podatek VAT.

Poniżej podajemy cennik dla 3 podstawowych wersji wirtualnej centrali, przeznaczonych odpowiednio dla (max.) 8, 16 i 32 stanowisk telefonicznych.

  iPBX 8 iPBX 16 iPBX 32
Ilość numerów wewn. 8 16 32
Ilość numerów telefonicznych 1 1 1
Numer faksowy NIE TAK TAK
Menu (IVR) TAK TAK TAK
Kolejkowanie (IVR) TAK TAK TAK
Warunki (IVR) TAK TAK TAK
Przekierowania TAK TAK TAK
Domyślna melodyjka TAK TAK TAK
Biling połączeń wychodzących
(dla wszystkich numerów wewnętrznych)
TAK TAK TAK
Zmiany w centrali
(15 minut pracy informatyka na miesiąc)
TAK TAK TAK
Abonament miesięczny 25 zł 45 zł 75 zł



Rejestrator rozmów (usługa aktywna wyłącznie z Wirtualną centralą)

Poniżej podajemy cennik Rejestrator rozmów w 3 wersjach, uzależnionych od wielkości udostępnionego miejsca.

  5 GB 10 GB 25 GB 50 GB
Nagrywanie rozmów wychodzących TAK TAK TAK TAK
Nagrywanie rozmów przychodzących TAK TAK TAK TAK
Warianty po wyczerpaniu miejsca:
- Nadpisywanie najstarszych nagrań TAK TAK TAK TAK
- Blokowanie dlaszego nagrywania TAK TAK TAK TAK
- Zwiększenie miejsca o dodatkowe 5 GB
usługa dodatkowo płatna (25 zł za każde 5 GB)
TAK TAK TAK TAK
Abonament miesięczny netto 25 zł 37 zł 79 zł 104 zł

Rozbudowa:

Wirtualną centralę w wersji iPBX 16 oraz iPBX 32 można rozbudowywać o kolejne stanowiska telefoniczne, dokupując dowolną ilość pakietów numerów wewnętrznych. Przy czym, jeden pakiet zawiera 10 numerów wewnętrznych.

Rozbudowa centrali iPBX 16 oraz iPBX 32
Ilość dodatkowych numerów wewnętrznych 10
Abonament miesięczny (dopłata do abonamentu iPBX 16 lub iPBX 32) 25 zł


Dodatkowe opcje:

Opcjonalnie do każdej wersji wirtualnej centrali można dokupić:

Dodatkowe opcje dla centralek iPBX 8, 16, 32
Komunikaty głosowe za str. A4 180 zł
Utwory dźwiękowe z banku nagrań ceny różne
Dodatkowy numer telefoniczny / opłata za miesiąc 2 zł / miesiąc
Dodatkowy numer faxowy / opłata za miesiąc 3 zł / miesiąc
Każde dodatkowe 5 GB w usłudze Rejestrowania rozmów 25 zł
Zmiany w centrali / opłata za godzinę pracy informatyka 150 zł / godzina
Zniżki dla użytkowników centralek iPBX


Komunikaty głosowe

Nagrane przez profesjonalnego lektora. Próbki dostępne są na naszej stronie. Cena 180 zł za nagranie, którego tekst mieści się na jednej (całej lub niepełnej) stronie A4 - czcionka: Times New Roman (rozmiar 14), interlinia: 1,5. Tekst nie może być zblokowany i powinien być rozdzielony na komunikaty. Przy większej ilości komunikatów lub tekstu nie mieszczącego się na jednej stronie, następuje przeniesienie go na następną stronę i wycena jak za kolejną/e stronę/y według ww. ceny za 1 stronę.
Przykład: cena za nagranie, gdy tekst zajmuje 2 strony wynosi 360 zł (ponieważ 2 x 180 zł).
W uzasadnionych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do indywidualnej wyceny nagrania.

W przypadku komunikatów w innych językach prosimy o ich nagranie we własnym zakresie.
Na specjalne życzenie klienta HaloNet może podjąć się realizacji komunikatów w innych niż ww. językach. W każdej takiej sytuacji termin realizacji i warunki cenowe są ustalane indywidualnie.

Zakupione nagranie może zostać wykorzystane tylko w jednej centrali telefonicznej.

Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas - bok@halonet.pl

Utwory dźwiękowe z banku nagrań

Są to płatne utwory, które można zakupić w polecanych przez HaloNet bankach nagrań. Więcej informacji wraz z możliwością odsłuchania fragmentów konkretnych utworów można znaleźć tutaj.

Dodatkowy numer telefoniczny (PSTN)

Do numeru głównego i numerów wewnętrznych można dokupić dodatkowe numery telefoniczne (PSTN). Dzięki temu użytkownicy numerów wewnętrznych, będą posiadali również numery z opcją bezpośredniego dodzwonienia się na nie.
Zakupione numery PSTN nie mogą pełnić funkcji kolejnych numerów głównych czyli zwiększać ich liczby.
Przez numery PSTN rozumie się wszystkie numery telefoniczne oferowane przez HaloNet, za wyjątkiem numerów: srebrnych i złotych oraz numerów faksowych.

Wideokonferencje ClickMeeting i ClickWebinar

- to proste, ale posiadające bardzo dużą ilość przydatnych funkcji rozwiązania, umożliwiające prowadzenie spotkań, kursów bądź szkoleń drogą internetową, przy wykorzystaniu przeglądarki internetowej.
Dzięki takim opcjom jak: możliwość prezentacji dokumentów (np. w formacie PDF i PPT), wirtualna tablica, ankiety, udostępnianie swojego pulpitu itp. usługi te można wykorzystać do kontaktu czy realizacji prezentacji online dla pracowników zdalnych lub zatrudnionych w innych oddziałach.
Klienci, którzy zakupią wirtualną centralę HaloNet, mogą uzyskać rabat na zakup pakietów ClickMeeting lub ClickWebinar, nawet do 20%.