Pomoc zdalna

Prosimy o zapoznanie się z poniższą instrukcją realizacji pomocy zdalnej przez BOK HaloNet

Pobierz i uruchom program TeamViewer ze strony https://get.teamviewer.com/HaloNet

Prześlij na adres: bok@halonet.pl
- wygenerowany identyfikator, wpisując go w temacie maila,
- numer telefoniczny, pod którym nasz technik będzie mógł się ewentualnie z Tobą połączyć, w trakcie udzielania pomocy zdalnej.

Po otrzymaniu identyfikatora technik do 15 minut rozpocznie pracę. Prosimy zatem byś oczekiwał na jego kontakt przed ekranem komputera (na pulpicie wyświetli się okienko czatu programu TeamViewer) i nie wyłączał programu do pomocy zdalnej.

Ważne! Zastrzegamy sobie możliwość udzielenia pomocy zdalnej w późniejszym terminie. W takim przypadku do 15 minut od otrzymania ww. identyfikatora wyślemy do Ciebie maila z proponowanym terminem.

Pomoc zdalna (w tym wysyłanie wiadomości email z proponowanym terminem jej udzielenia) jest realizowana w dni robocze od 9:00 do 17:00.
Zgłoszenia wysłane:
- w dzień roboczy po 18:30 lub w sobotę/niedzielę/święto zostaną obsłużone w kolejnym dniu roboczym, do godziny 9:15,
- przed godziną 9:00, w dniu roboczym, zostaną obsłużone w danym dniu do 9:15.



Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas - bok@halonet.pl