crm

CRM

Marzysz o szybkim dostępie do informacji o Kliencie podczas rozmowy z nim?

Chcesz aby ustalenia z rozmów nie umykały i były zawsze dostępne?


Połącz swój telefon z programem CRM Vision!

Dzięki HaloNet i CRM Vision możesz rozmawiać z Klientem mając przed oczami jego kartotekę i na bieżąco uzupełniać notatki z rozmowy.

screen crm moduł telefoniczny
Do czego służy CRM?
CRM Vision to program, firmy YourVision - IT Solutions sp. z o.o.
CRM Vision nie tylko ułatwia kontakt telefoniczny, to przede wszystkim oprogramowanie, które znacznie przyspiesza codzienną pracę. W jednym miejscu zbiera wszystkie dane dotyczące klientów, finansów oraz realizowanych projektów zobacz więcej »

Korzystanie z programu odbywa się poprzez przeglądarkę internetową. CRM Vision jest dostępny w dwóch wersjach: online oraz server.


Co na tym zyskam?
Dzięki wdrożeniu CRM Vision firma osiąga szereg korzyści. Najważniejsze z nich to:
Wyższa jakość obsługi kontrahentów
  Szybki dostęp do informacji o kontrahentach
  Precyzyjne przewidywanie i odpowiadanie na ich potrzeby
Lepsza komunikacja między pracownikami
  Wygodne przekazywanie informacji, zlecanie zadań.
  Automatyczne powiadomienia e-mail oraz sms.
Szybsze wyszukiwanie potrzebnych informacji
  Wszelkie firmowe dane zebrane w jednym miejscu
Bezpieczeństwo i kontrola
  Raport działań poszczególnych pracowników.
  Wielopoziomowy system uprawnień dostępu do danych.


CRM Vision + telefonia HaloNet
Oprócz podstawowych pakietów CRM Vision oferuje również możliwość integracji z telefonią VoIP, czyli zakupu modułu telefonicznego.

Integracja CRM Vision z HaloNet daje wymierne korzyści i znacznie ułatwia kontakt telefoniczny m.in. z klientem.

Gdy dzwonimy lub odbieramy połączenie automatycznie otwiera się okno z kartoteką (informacjami) naszego rozmówcy (klienta, kontrahenta, podwykonawcy itd.). Oszczędzamy dzięki temu czas potrzebny na wyszukanie danych na jego temat. Podczas rozmowy telefonicznej możemy na bieżąco uzupełniać notatki oraz sprawdzać informacje o rozmówcy np. korespondencję z nim, notatki z rozmów, dostarczone oferty czy dane na temat zaległości w płatnościach.

Do integracji CRM Vision z HaloNet są wymagane konkretne modele telefonów, które posiadają funkcję "action url". Polecanymi przez CRM Vision są telefony marki Yealink: T-22P i T-19.


Ile to kosztuje?
System CRM Vision nie wymaga instalacji, co oznacza szybki start i bezpłatny okres testowy. Stała opłata miesięczna zależna jest od liczby użytkowników i wybranego pakietu (Basic, Basic+ lub Professional).

Abonament obejmuje pełny pakiet utrzymania systemu czyli:
- helpdesk - pomoc drogą telefoniczną oraz mailową
- zdalne szkolenie instruktażowe
- bezpieczeństwo - CRM zainstalowany jest na specjalnie zabezpieczonych serwerach
- nielimitowaną pojemność konta
- kopie zapasowe bezpieczeństwa
- bieżące aktualizacje

Dzięki HaloNet zapłacisz mniej!

Tylko z HaloNet masz stałe 10% rabatu na usługi CRM Vision, (rabat dotyczy Klientów, którzy nie korzystali dotychczas z oferty CRM Vision) również w przypadku obowiązywania cen promocyjnych.

Jak uzyskać rabat 10%?
Kliknij w poniższy link testowy (w linku jest zawarta informacja, że jesteś Klientem HaloNet i dzięki temu jeśli zdecydujesz się na ofertę CRM Vision otrzymasz 10% rabatu) i wypełnij formularz. Po wypełnieniu formularza oczekuj kontaktu ze strony CRM Vision w celu ustalenia dogodnej dla Ciebie formy testu.
Przetestuj CRM Vision przez 30 dni za darmo!

lub skontaktuj się z nami pod adresem: marketing@halonet.pl. Przekażemy Twoje zapytanie do CRM Vision. CRM Vision odpowie na Twoje pytania i zaproponuje konkretną ofertę, z przysługującym Ci rabatem - 10%.

Ważne! Jako Klient telefonii HaloNet otrzymasz 10% zniżki na większość usług CRM Vision.

Przykład:
Cena podstawowa Pakietu Basic to: 29 zł netto / miesiąc (od użytkownika).
Będąc Klientem telefonii HaloNet zapłacisz za niego 26,1 zł netto / miesiąc (od użytkownika).

Od pięciu użytkowników, wzwyż CRM Vision oferuje dodatkowe, atrakcyjne rabaty. Cennik usługi CRM Vision jest dostępny pod adresem: www.crmvision.pl/cennik

Żeby korzystać z pełni możliwości CRM Vision jakie daje integracja z HaloNet zachęcamy do zakupu modułu telefonicznego.

Podstawowa cena modułu telefonicznego w CRM Vision to: 29 zł netto / miesiąc (od użytkownika)
Z HaloNet zapłacisz za niego 10% mniej tj. 26,1 zł netto / miesiąc (od użytkownika)